Veelgestelde vragen
Staat het antwoord op je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.
Ja, dat kan. Je kunt bij ons óók contactloos betalen.
Ja, die zijn verkrijgbaar vanaf €25,-. Vraag een medewerker voor meer informatie over de cadeaubonnen.
Voor elke €27,50 aan producten ontvang je één punt. Heb je tien punten verzameld? Dan kun je deze inwisselen voor €10 korting op een product naar keuze. Ons kassasysteem houdt automatisch je punten bij.
Punten zijn niet inwisselbaar voor korting op onze behandelingen.
Na het inplannen van de afspraak in ons agendasysteem ontvang je een bevestiging per e-mail van ons. 24-uur voor de geplande afspraak ontvang je een herinnering per SMS.
Wanneer je de afspraak wil verplaatsen dan kan dit tot minimaal 48 uur voorafgaand aan de afspraak. Een afspraak verzetten of annuleren kan telefonisch of per e-mail. Dit kan ook via de link in je afspraak bevestigingsmail die je van ons hebt ontvangen.
24 uur voor de gemaakte afspraak ontvang je per sms een herinnering. Mocht je onverhoopt een afspraak binnen 48 uur moeten annuleren dan zijn daar de eerste keer geen kosten aan verbonden. Gezien het feit dat wij de voor jou gereserveerde tijd niet altijd kunnen invullen, zijn wij bij volgende annuleringen binnen 48 uur genoodzaakt 50% van het afgesproken behandeltarief door te berekenen, ongeacht de reden van annulering.
Om te zorgen dat je op tijd een afspraak kunt verzetten of annuleren hebben wij de voicemail aan staan. Wanneer je een boodschap achterlaat met je naam en telefoonnummer bellen we je z.s.m. terug.
Je kunt ons ook altijd via WhatsApp bereiken op 06 53 99 51 37.
De salon is gevestigd in de binnenstad van Zutphen. Er is volop (betaalde) parkeergelegenheid op het terrein van Albert Heijn op slechts 3 minuten loopafstand van de salon.
Bij de allereerste kennismaking, of afspraak waarbij er een Observ-huidanalyse plaats vindt, stellen we het op prijs als je zonder make up komt.
Voor onze behandelingen plannen we ruim tijd in, zodat we met aandacht kunnen behandelen, adviseren en vragen kunnen beantwoorden.
Onze specialisaties zijn geregistreerd bij de ANBOS. Afhankelijk van de voorwaarden in de aanvullende verzekering worden sommige behandelingen vergoed door de zorgverzekeraar. De hoogte van de vergoeding kun je terugvinden in je polisvoorwaarden of neem contact op met je zorgverzekeraar.
Iedere twee weken is de huidtherapeute van Cosmetique Totale bij Skin Care Company om IPL- en laserbehandelingen uit te voeren. Maak een afspraak via de telefoon of het contactformulier op de website. Rechtstreeks een behandeling boeken bij Cosmetique Totale kan ook via 085 902 2080.
De meeste Cosmetique Totale-behandelingen voor het gezicht komen in aanmerking voor een vergoeding vanuit je aanvullende verzekering. De hoogte van de vergoeding hangt af van je polis en kan verschillen per zorgverzekeraar.
Wij zijn aangesloten bij de ANBOS waar ook onze specialisaties, met verplichte bijscholing, staan geregistreerd. Wij werken volgens de H.A.M Code (Hygiëne, Arbeidsomstandigheden en Milieucode).
Onze pigmentatie specialiste is opgeleid door het toonaangevende merk Nouveau Contour. Zij werkt uitsluitend met dit merk kleurpigmenten welke door de GGD is goedgekeurd.
Onze HBO-geschoolde huidtherapeute, verantwoordelijk voor het permanent ontharen met laser, is via Cosmetique Totale aangesloten bij de NVH (Nederlandse Vereniging van Huidtherapeute) en staat geregistreerd in het KP (Kwaliteitsregister Paramedici).
Met ingang van 25 mei 2018 is de Algemene verordening gegevensbescherming bescherming van kracht. Skin Care Company is ook verplicht te voldoen aan deze Europese privacywetgeving.
Lees onze Privacyverklaring. Hierin staat vermeld waarom wij met persoonsgegevens werken en op welke wijze wij daar zorgvuldig mee omgaan.